06 września 2012

N jak... Nieoczekiwany - Matthew Lewis

Los mnie ostatnio rozpieszcza, tyle niespodzianek...  Dopiero co 20 sierpnia cieszyłam się z autografu Hazel Douglas i braci Phelps, a tu, dzień później znów coś mnie miło zaskoczyło. 

Już tradycją stało się, że autografy otrzymuję tylko wtedy gdy się tego nie spodziewam. Zauważyłam także, że odpowiedzi przychodzą akurat wtedy, gdy pracuję nad jakimś innym listem. 

Po powrocie do domu, mama powiedziała mi, że coś czeka na mnie w skrzynce, ale nie uwierzyłam i myślałam, że zwyczajnie mnie nabiera, bo jak dzień po dniu mogłabym dostać odpowiedź? Po prostu nie wierzyłam, że mogę mieć takie szczęście. W poniedziałek trzy autografy i we wtorek kolejny? Tydzień zapowiadał się naprawdę wspaniale.

Co było w kopercie? Coś na co czekałam prawie miesiąc. Dotąd szczycić się mogłam tylko jednym podpisem, a tu nagle taka fala sukcesów.  Muszę przyznać się, że na początku sierpnia zwątpiłam w swoje umiejętności i zapragnęłam otrzymać wreszcie jakieś odpowiedzi i napisałam do tak zwanych „pewniaczków”. No i mój plan powiódł się, ale nie sądziłam, że jego skutki będą tak błyskawiczne i spektakularne. Otrzymałam podpisy filmowego Neville'a, czyli Matthewa Lewisa.


Matthew Lewis autograf, Neville Longbottom Harry Potter

Jednak dostałam jeszcze coś, krótki, wydrukowany liścik, który zamieszczany jest do każdego autografu, jednak do tego wydruku Matt czasami dopisuje coś od siebie, rzadko, ale jednak mi się udało. 
Matthew Lewis autograf, Neville Longbottom, liścik, letter, autograph

Po takiej lawinie sukcesów, nie mogę spocząć na laurach, tylko pisać jeszcze więcej, ale życie to sinusoida, więc teraz zapewne nie dostanę żadnych odpowiedzi przez długie miesiące. Ale cóż to były najpiękniejsze dwa dni w mojej przygodzie ze zbieraniem autografów. 

Użyty adres: 
Matthew Lewis
Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor
28-29 Haymarket
London
UK

56 komentarzy:

  1. mój tydzień masakrycznie, nie moge sie obudzic rano : / :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł! :O Skąd bierzesz te adresy?:> Możesz odpisać na mojego bloga? Dzięki z góry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze odpowiadam na moim blogu, pod komentarzem. Strona fanmail.biz

      Usuń
  3. nominowałam Twój blog do konkursu Versatile Blogger Award- więcej znajdziesz tutaj: http://blogwgchanel.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! Może dzięki tobie też będę miała autograf "Toma" !
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej - uwielbiam Matthew Lewisa :) Zazdroszczę jego autografu jak i reszty ^^ Jak znajdę trochę wolnego czasu to również zacznę wysyłać listy do gwiazd - gdybym nie wiedziała co i jak, to mogłabym prosić Cię o pomoc ?

    Zapraszam do siebie my-soul-breathing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, pisz na aleeex.smile@op.pl

      Usuń
  6. Serdecznie gratuluję.
    U mnie wrzesień jakoś słabo wypada w porównaniu z poprzednimi miesiącami...
    Pozdrawiam, Arek.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej gratulacje dodaje cie do linkow fajny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Harrego Pottera :D prowadze na facebooku stonkę- Jaram się tobą jak Dumbeldore Fenixem. zapraszam tam i do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno Ty to masz szczęście:) mnie również interesuje skąd bierzesz te wszystkie adresy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje:)))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny blog i mega autografy ; ))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; D

    ps. obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow gratuluje:D spisalam sobie kilka adresow i tez wysle:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, a do kogo zdecydowałaś się napisać? Życzę szybkich i satysfakcjonujących odpowiedzi ;)

      Usuń
  13. Such fantastic pictures !
    Following you,please follow back to keep in touch through comments!

    Snoozer Loser Terrarium print scarf giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa kocham go <3 hehs mam taka mala prosbe :) moglabys podac mi swojego mejla lub napisac (ann.mirabelle@gmail.com) mam pewne pytanie odnosnie autografow a raczej ich zdobywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do zadawania pytań na tej adres aleeex.smile@op.pl i obserwowania bloga ;)

      Usuń
  15. łał, no to Ci się udało! ja miałam autograf jednego z tancerzy programu ycd, ale to chyba 1 czy 2 edycja była haha :D z racji, ze mieszkal niedaleko mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. on jest mega przystojny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :D
    Obserwuję i zapraszam http://memoweek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratki! ;)


    KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarki i bransoletki, zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chłopak faktycznie zmienił się nie do poznania ;)
    masz bardzo ciekawe hobby! życzę kolejnych autografów :D
    aż tak dużo komentarzy nie mam... ;p notek nie dodaję codziennie, ale tak mniej więcej co tydzień, dlatego zbiera mi się pod nimi np. po 100 komentarzy, więc to aż taki wielki sukces nie jest :D
    jej, bardzo mi miło, że podoba Ci się moje oko haha ^^ :D
    zapraszam do siebie na konkurs i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezłe ciacho z niego wyrosło, nic tylko schrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, kocham ten film:) I dzięki za odwiedziny, jasne, że obserwujemy:) Ja już daję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pytałam czy obserwujemy, ale jeśli masz ochotę będzie mi bardzo miło ;)

      Usuń
  22. Świetny blog, uwielbiam Harrego Pottera! (;
    Jestem podważeniem, że masz tyle autografów.. Szczęściara ;p
    Dziękuję za twój komentarz na moim blogu. xx
    Obserwujemy? Daj znać, jeśli jesteś zainteresowana. ♥

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję:)
    Oby dalej CIę szczęście nie opuszczało

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnego masz bloga ;)Obsewuje....a ty zaobserwujesz mojego??

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :) Świetny sukces! Naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje!
    zasłużyłaś na sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Gratuluję :) Ja chyba nigdy nie zabiorę się do pisania tych listów :) Dostać notkę od Matta - po prostu wow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tydzień temu wysłałam do Matthewa list, teraz tylko muszę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ej, jak piszecie to po polsku czy wysilacie sie i piszecie po angielsku ? Mam zamiar wysłać , ale nie wiem w jakim języku napisać ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki adres Matta? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej,uwielbiam twoje posty i w ogóle! Dzięki tobie sama napisałam list do Matta i dostałam odpowiedź,tak jak ty w ogóle się tego nie spodziewałam, myślałam,że zły adres albo coś innego a tu niespodzianka! Dziękuję bardzo za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Serdecznie gratuluję i bardzo mi miło, że chociaż troszkę mogłam Ci pomóc. :)

      Usuń
  32. Właśnie dzisiaj dostałam od niego list. jaram się strasznie *-* i gratuluję również Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Serdecznie gratuluję! Może zechcesz się pochwalić i wyślesz zdjęcie swojego sukcesu na aleeex.smile@op.pl ? :)

      Usuń
  33. Ja swój list od Mattha dostałam właśnie dziś i nadal nie mogę w to uwierzyć. Dziękuje ci Alex Smile za pomoc przy pisaniu listu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że to dopiero początek Twojej przygody ze zbieraniem autografów! :)

      Usuń
  34. Właśnie dzisiaj dostałam list od Mattha i nadal nie mogę w to uwierzyć. Dziękuje ci Alex za pomoc przy pisaniu listu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy pisałaś do Matta przez "ty"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w angielskim nie ma raczej innego wyjścia. :D

      Usuń
  36. Czy trzeba wysłać też zdjęcie do podpisu? :) pytam , bo niektóre gwiazdy mają zdjęcia już wywołane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jeśli gwiazda będzie chciała załączyć swoje zdjęcie, Twoje nie będzie potrzebne, ale zdarza się to stosunkowo rzadko. Większość gwiazd podpisuje przysłane zdjęcia, a jeśli ich nie załączysz, możliwe jest, że w ogóle nie dostaniesz odpowiedzi.

      Dlatego ja polecam zawsze wysyłać zdjęcie do podpisu. ;)

      Usuń