28 września 2012

Zielono mi - Miriam Margolyes

Los ostatnio mnie rozpieszcza, wystarczyłoby mi jeszcze paru stałych czytelników i mogłabym góry przenosić. Po ostatniej fali sukcesów (5 podpisów w tygodniu) powinnam co najmniej miesiąc dziękować za sukcesy i nie liczyć na nic więcej, ale los spłatał mi bardzo miłego figla i tydzień po odebraniu przesyłki od bliźniaków, otrzymałam kolejny podpis.

Na autograf Miriam Margolyes czekałam 18 dni, otrzymałam go na innym zdjęciu, niż to które wysłałam. Nie mogę pochwalić się dedykacją, ale otrzymałam pozdrowienia, a podpis jest autentyczny.

Dla niewtajemniczonych: Miriam Margolyes grała profesor Sprout, nauczycielkę zielarstwa, najdłużej mogliśmy ją oglądać w drugiej części, gdy byliśmy świadkami lekcji o mandragorach. Z ciekawostek należny nadmienić, że Miriam jest homoseksualistką i od dawna żyje w trwałym związku.  W jednym ze swoich filmów grała Polkę o nazwisku Kowalski. 

Miriam Margolyes Autograph profesor Sprout autograf Harry Potter

Dziś bardzo krótko, ale treściwie. Dziękuje wszystkim, którzy odwiedzają tego bloga i komentują, to naprawdę zachęca do dalszej pracy mam nadzieję, że nadal chociaż czasami będzie tutaj zaglądać. 

Użyty adres:
Miriam Margolyes
United Agents Ltd.
12-26 Lexington Street
London, W1F 0LE
UK

33 komentarze:

  1. pokazna ta kolekcja kopert z odpowiedziami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie wiedziałam, że ona jest homoseksualistką :D. Gratuluję ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, a mogłabyś mi trochę pomóc? :-) Na jakie adresy mogłabym wysłać listy z prośbą o autograf do aktorów z "Harry'ego Pottera"? Jak możesz to wypisz pare adresów które znasz. Świetny blog, na prawdę. No i Gratuluję. ;-) Życzę kolejnych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie adresy biorę ze strony fanmail.biz ;)

      Usuń
  4. Muszę spróbować wysłać komuś prośbę o autograf ;)
    Co do Twojego bloga, obiecałam skomentować, więc komentuję :D Ładnie wygląda i fajnie piszesz, przepraszam, nie zdobędę się na nic więcej w piątek po południu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę tych autografów! sama kilka kolekcjonuję :)
    przy okazji dziękuję za komentarz, zapraszam również na nowego posta, pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś zdeterminowana! To naprawdę dużo autografów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję świetnych grafów i zapraszam do mnie na NN Adam

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam za determinacje :) zapraszam do mnie ponownie.. nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne hobby ; ) Zazdroszczę podpisu Wojtka Szczęsnego ; ))
    Osobiście mam w kolekcji Izę Miko, Natalię Lecz, Aldonę Orman i Beatę Kozidrak ; )

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne hobby :) Super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe masz hobby :)
    dziękuję bardzo! możesz być pewna, że nie będę się mocno malowała, po prostu nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, i niezła kolekcja ;) Zazdroszczę każdej odpowiedzi :)!!!!! Pisz dalej :)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hohoho gratuluję kolejnych sukcesów :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow,great post, my love!

    we can follow each other if u want:)


    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne masz hobby ;) Fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz gratuluję i zapraszam na nn ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo . Kolekcjonujesz autografy . :D
    Zajmujące zajęcie . :D Potwierdzam . :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Mam sentyment do autografów - kiedyś sama je zbierałam :))

    Bardzo spodobał mi się Twój blog=dodałam go do obserwowanych [jestem 101 obserwatorką!]. Będę zaglądała częściej :)
    PS: Jeśli interesuje Cię, jak wygląda praca w redakcji portalu plotkarskiego czy też kulisy MTV EMA - zachęcam do przeczytania mojego najnowszego wpisu, będę zaszczycona, jeśli poświęcisz chwilkę! :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzieki za komentarz.

    tez kocham HP. chcialabym zdobyc autograf Toma Feltona (grał Draco ^__^ ).

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno mnie tu nie było ale będę wpadać zazdroszczę kolekcji ;* oczywiście pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiego rozmiaru jest zdjecie ktore dostalas od Pani Miriam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest takiej samej wielkości jak to, które ja wysłałam - 15x21cm czyli karta z zeszytu. :)

      Usuń
  23. Uwielbiam Twojego bloga. Odkryłam go niedawno i tak naprawdę dzięki niemu zdecydowałam się, że też spróbuję swoich sił i napiszę do kogoś.
    Mogłabyś podać adres na jaki wysyłałaś list do Pani Miriam Margolyes, ponieważ spróbowałabym do niej wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Ci wszystkich podpisów! Jestem pod wrażeniem, że udało Ci się zebrać aż tyle. Dzięki Twojemu blogowi chyba sama zacznę próbować z podpisami, planuję zacząć właśnie od Miriam Margolyes lub od Matthewa Lewisa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń