25 stycznia 2013

Perfekcyjnie zła - Imelda Staunton

Nasza opowieść zaczyna się jeszcze w sierpniu, gdy pod wpływem radości po otrzymaniu kilku bardzo cennych podpisów, zaczęłam pisać nowe listy.  Odpowiedzi na niektóre z nich nadeszły bardzo szybko, na niektóre zmuszona jestem czekać do dziś.

Po trzech miesiącach oczekiwania, kiedy wróciłam ze szkoły w skrzynce czekała już na mnie niespodzianka. Zupełnie wyjątkowy podpis od niezwykłej aktorki. W Potterze wcieliła się postać niesamowicie złą, podłą, nieznoszącą sprzeciwu.
Choć wyglądem nie przypomina książkowej ropuchy, moim zdaniem w swoją postać wcieliła się doskonale. Landrynkowa, słodka i nieznośna – Umbridge. Pisząc ten list zdecydowałam dołączyć także mój rysunek Dolores. Nim dotarła do mnie odpowiedz od Imeldy Staunton  zdarzyłam już dojść do wniosku, że mój rysunek mógł ja obrazić i nie doczekam się odpowiedzi na mój list. Jednakże okazało się, że aktorka ma niesamowity dystans do siebie i o moim „dziele” wspomniała nawet w dedykacji co sprawiło mi wielką radość.

Imelda Stauton Autograf Dolores Umbridge Autograph Harry Potter

 W nowy rok wraz z blogiem wkroczyłam z wielką pulą sukcesów i mnóstwem nowatorskich pomysłów. Wielkimi krokami zbliżają się urodziny bloga, a z tej okazji planuję wyjątkowy wpis i mały konkurs, do wygrania będzie plakat promujący ostatnią cześć przygód młodego czarodzieja.

Otrzymuje od Was coraz więcej wiadomości z pytaniami: jak zabrać się za pisanie listu, co powinno znaleźć się w kopercie, a także co napisać w liście. Każda wiadomość bardzo mnie cieszy i za każdą serdecznie dziękuję, ale pytania często się powtarzają. Dlatego wpadłam na pomysł, aby dokładnie opisać wszystkie aspekty pisania do sławnych osobistości, a także odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Was w tej kwestii pytania. Jeśli podoba Wam się taki pomysł, piszcie proszę w komentarzach, a ewentualne pytania wysyłajcie na adres: aleeex.smile@op.pl

Prowadzę bloga od niespełna roku, a w Polsce znajdują się tysiące ciekawszych pozycji, jednak znalazłam kilku stałych czytelników, którym bardzo dziękuje. Pod wpływem impulsu zgłosiłam mojego bloga do konkursu: „Blog Roku 2012”. Wiem, że nie mam żadnych szans na przejście do kolejnego etapu, jednak postanowiłam spróbować. Jeżeli komuś z Was podoba się mój blog, serdecznie zapraszam do głosowania.

Najważniejszą informacją jest fakt, że dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych. Zapraszam zatem do głosowania,  muszę przyznać, że mam cichą nadzieję, iż uda mi się zdobyć więcej niż jeden głos.
Użyty adres:
Imelda Staunton
ARG
4A Exmoor Street
London W10 6BD
UK

22 komentarze:

  1. Wysłałam już sms'a i trzymam kciuki :)
    No i gratuluję kolejnego zdjęcia z dedykacją i autografem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za głos i gratulacje ;)

      Usuń
  2. Chciałabym zobaczyć ten Twój rysunek :)
    a co do poradnika - świetny pomysł!
    życzę powodzenia w konkursie na blog roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra! :D
    W następnym poście mogłabyś wstawić ten rysunek... Jeśli masz zdjęcie oczywiście. Obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim skromnym zdaniem, nie powinnaś pisać, co powinno zawrzeć się w liście do gwiazd - to jest sprawa indywidualna i każdy powinien pisać od siebie. Jaka jest przyjemność z czytania setnego, takiego samego listu? Co innego pomysł z napisaniem, co powinno znaleźć się w kopercie - to już zupełnie inna sprawa, znaczki, kupony, itp, sprawa którą mogłabyś wyjaśnić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Harrego ;P
    Zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry Potter to moje całe dzieciństwo <33333 Wystarczy, że popatrzyłam na zdjęcia i już lubię Twój blog. :D Dodaję do obserwowanych, wpadnij koniecznie do mnie na www.marthady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w konkursie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na twojego bloga :) Mam nadzieję, że pomogłam + dodałam Cię do obserwowanych. Czekam na nową notkę !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baaaardzo lubię czytać Twojego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka!

    U mnie 12 rozdział! Zapraszam! :D

    http://harrymione-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że dostałaś od niej autograf. Szkoda tylko, że nie dołączyłaś zdjęcia swojego rysunku albo chociaż skanu :( No cóż, pewnei też spróbuję do niej napisać :) A co do konkursu o Blog Roku 2012 - masz już jeden głos ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ten rysunek nie powinien oglądać światła dziennego ;)

      I serdecznie dziękuję za głos, dzięki Tobie, będę miała więcej niż dwa ;D

      Usuń
    2. Dlaczego można wysłać tylko jednego SMSa?

      Usuń
  12. Fascynujące! :D

    Zapraszam również do mnie, ponieważ dodałam nowy post. Mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i wyrazisz swoją opinię na temat tego co zawarłam w liście :)

    Pozdrawiam, JustinaBathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Masz naprawdę świetnego bloga! Uwielbiam czytać nowe wpisy:) Mam jednak pytanie co do tego konkursu, o którym wspomniałaś, że do wygrania są plakaty. Bierze sie udział gdy wyślemy sms'a na Twojego bloga? Bo nie zrozumiałam za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie. Konkurs ruszy podczas obchodów pierwszych urodzin bloga, nie ma związku z Blogiem Roku. Po prostu pytam Was, czytelników, czy macie ochotę na taki konkurs. ;)

      Usuń
  14. trzymam kciuki, za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To zdjęcie, autograf Alana Rickmana a za nim kot :) Krzywołap ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah, uwielbiam Jej poczucie humoru! I uwielbiam Ją :)

    OdpowiedzUsuń