05 kwietnia 2013

Autografy - Robert Lewandowski i Kuba Błaszczykowski

Ostatnio na blogu gościły jednie autografy magicznej obsady. A powszechnie wiadomo, że nie należy popadać w rutynę, dlatego dzisiaj z innej beczki. Patriotycznie.

Dopiero co zasiadłam przed telewizorem i przeżywałam radość po pierwszym strzelonym golu podczas Euro 2012. Dopiero co próbowałam się otrząsnąć po porażce z Czechami. Porażce jeszcze bardziej bolesnej, bo wygrana  była w zasięgu naszej ręki. Dopiero co postanowiłam wysłać list z prośbą o autograf do trzech piłkarzy, a już minęło 10 miesięcy. 

Pierwszą odpowiedź dostałam już po dwóch miesiącach, były to podpisy Wojtka Szczęsnego i Roberta Lewandowskiego. Do listu do naszego napastnika dołączyłam dwa zdjęcia, ale tylko jedno z nich do mnie wróciło.

Po prawie roku od nadania przesyłki otrzymałam kolejny list od Polskiego Związku Piłki Nożnej - autograf Jakuba Błaszczykowskiego i drugi podpis Lewego. Muszę przyznać, że już dawno straciłam nadzieję na odpowiedź od Kuby.

Autograf, podpis - Kuba Błaszczykowski
Autograf, podpis, autograph  - Robert Lewandowski

Jeszcze bardziej zdziwiłam się otrzymaniem drugiego zdjęcia od Roberta Lewandowskiego. Oba zdjęcia wysłane były w jednej kopercie, ale dotarły do mnie w tak różnym czasie. Wszystkie trzy listy wysłałam w tym samym tygodniu.

Źródło zdjęcia, na których złożono autograf:
Robert Lewandowski - http://wrzutka.pl/tapety/p/4520/pilka-nozna-sport-robert-lewandowski-borussia-dortmund-sportowcy

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe podpisy.
    A co do naszej reprezentacji to ciągle w moim sercu jest nadzieja,po każdym kolejnym meczu wmawiam sobie ,że będzie lepiej..
    Nasi piłkarze mają moim zdaniem jeden ,największy i najważniejszy problem..przed każdym z meczy mają jeden lub dwa treningi, oni się nie znają,nie potrafią stworzyć drużyny..zauważmy,że trio z Borussi gra na pamięć,a reszta między sobą tak słabą komunikację i niezrozumienie ,że podają rywalowi piłkę na gotowe ..liczę ,że po zmianie trenera nasza gra się poprawi .
    www.autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, zawodnicy nie mają nawet szans dobrze się poznać na boisku...

      Usuń
  2. gratluję tych autografów, i szczę ci ich zazdroszczę, ale nie złośliwie;) fajnie, że w końcu dodałaś post o autografie od sportwców, a nie jakichś aktorów. trochę urozmaicenia:)
    jeśli chodzi o mnie, uważam, że nasza drużyna reprezentacyjna naprawdę mogłaby trochę lepiej grać. wystarczyłby lepszy selekcjoner, który nie mówi 'oj tam to tylko jeden mecz warty trzy punkty' po meczu z Ukrainą! nie przepadam za Lewym, ponieważ troszkę gwiazdorzy, ale też go nie wyzywam od najgorszych, ponieważ ma talent piłkarski. ale za to bardzo lubię Kubę i Piszcza, oraz Borussię:)

    ciekawy post. zapraszam: http://kibicowelove.blogspot.com/ i przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cichutko marzę o selekcjonerze zza granicy. :)

      Usuń
  3. piłkarze Korony do kadry! a co do Roberta, to mamy napastników, którzy zagrali by lepiej w kadrze i nie wiem czemu ich się nie sprawdza. nie rozumiem, też czemu w ostatnich meczach nie zagrał Ludo, który jest jednym z najlepszych polskich pilkarzy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję autografu Kuby. Moim zdaniem za dużo pieniędzy jest wpompowywane w naszą reprezentację. Wystarczy tylko spojrzeć na wypłatę naszego trenera. Rozumiem, że selekcjonerzy z innych krajów także mają wysokie wypłaty, ale oni także mają wyniki. Może warto się trochę zmotywować, bo ten "hymn" piłkarski już mnie znudził. Wiem, że kibic zawsze powinien być wierny swojej drużynie, ale ja po prostu przestałam wierzyć w ich zwycięstwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zarobki wszystkich piłkarzy są lekko naciągane, w końcu skoczkowie narciarscy, siatkarze, pływacy, zapaśnicy dostają dużo mniej, a osiągają o wiele więcej...

      Usuń
  5. Jesteś mistrzem zbierania autografów! Gratuluje determinacji i wytrwałości!;))

    WŁASNIE REAKTYWOWAŁAM SWOJEGO BLOGA!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!;))

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award
    http://szczesliwetrzynastki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle, gratuluję (i oczywiście troszkę zazdroszczę ;)) autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Podziwiam Ciebie za to, że z taką wytrwałością piszesz listy i prowadzisz tego bloga oraz bardzo zazdroszczę autografów.
    Mam 2 pytania:
    1. Czy piszesz też czasami na email gwiazdy, bo słyszałam że takowe można znależć w internecie.
    2. Jak znalazłaś adresy Kuby, Wojtka i Roberta (na jaki adres pisałaś i jak myślisz można by napisać na adres Borussi Dortmund- marzę o podpisach Weidenfellera i Jürgena Kloppa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, serdecznie dziękuję za miłe słowa i zabieram się do odpowiednia na Twoje pytania:
      1. Nie piszę na adresy mailowe, bo właściwie żadna z gwiazd występujących w HP nie rozsyła swoich podpisów tą drogą. :)
      2. Pisałam na adres hotelu, gdzie piłkarze byli zakwaterowani podczas Euro 2012. Jasne, że możesz spróbować na adres Borussi :)

      Usuń
  9. Kuba to mój idol , naprawde uwielbiam go powdziwiam i bardzo zazdroszczę autografu mogłabyś podać adres na jaki wysyłałaś list to dla mnie ważne próbowałam w borussi ale dostałam kserówke i bardzo zalezy mi zdobobyć orginał .. bylabym bardzo wdzięczna a jesli nie to chociarz czy piałaś najpierw maila czy odrazu do pzpnu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na adres hotelu Hyatt, gdzie piłkarze mieszkali podczas EURO 2012.

      Radziłabym pisać na adres PZPN lub jeśli wiesz gdzie piłkarze są zakwaterowani podczas danego zgrupowania do ich hotelu. :)

      Usuń